Beyonce w kampanii swojej marki House of Dereon

8 sierpnia ujrzała światło dzienne najnowsza kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji marki House of Dereon. Twarzą kampanii jest oczywiście Beyonce, zobaczcie jak się prezentuje:

zdj. houseofdereon.com

Marka House of Dereon została założona przez Beyonce oraz jej matkę Tinę Knowles w 2004 roku. Koncepcja oraz styl ubrań inspirowana jest trzema pokoleniami kobiet w rodzinie, natomiast nazwa Deréon stanowi hołd dla babci Beyonce, Agnèz Deréon.

Hasłem przewodnim marki jest „Couture.Kick.Soul”, reprezentujące trzy pokolenia kobiet. Agnèz Deréon to ubrania z „duszą”, Tina Knowles reprezentuje szyk i klasę, natomiast Beyoncé modowe nowości.

Marka została po raz pierwszy przedstawiona w The Oprah Winfrey Show, a później była promowana m.in. w programie The Tyra Banks Show. Ubrania mieszają styl hip hopowy, w tym wykorzystanie jeansu, z motywami kobiecymi, takimi jak hafty oraz marszczenia.

Beyonce wraz z siostrą Solange są modelkami kolekcji oraz występują w reklamach marki.

(źródło: wikipedia)

Dodaj komentarz